Sunday 4 January 2009

Kalau Dah Jumpe......

Assalamualaikum.......

Masa balik dari merayau kat Eiffel Tower hari tu,ada sorang sahabat ajak gi KFC kat Paris ni...KFC kat Paris ni HALAL...siap dah ada poskod tu....so, apalagi....dgn semangatnya drive keta mencari tempat ni......kebetulan dah jumpe KFC ni,ada lak tempat parking berbyr kat bawah tu....hahaha...2.60Euro sejam rasanya....takpe ler..yg penting, KFC....hehehe..

Memandangkan dah hampir setahun stgh aku tak menjilat jari dgn KFC ni....so,dapat bygkan ler camne aku melantak ye...hehehe....cam biasa jer....kami order yg spicy....kira pedas ler kot bg omputih...haram tak pedas pun...hehehe...rasanya ada sedikit berbeza dari Malaysia....takpe lah kot....bedal je lah....sedap jugak......hehehe

Gambar kat atas ni aku amik masa aku kat Calais,sementara nak tunggu ferry,aku merayau dulu..kebetulan ada Carrefour,so masuk ler kejap sekadar nak tgk perbezaan Carrefour Batu Pahat ngan Carrefour kat tempat asal dia...hehehe....snap ler jugak sekeping dua....mana nak cari Carrefour kat UK...takdenyer..TESCO ada ler...teringat masa keje dulu...hehe..

3 comments:

hisyamrahman said...

santap bro...santap...

madier said...

hehe..aku ada tertgk pinggan hok mung nok tu...taktau ler ye ke dok...tapi 4 segi plain...rega blh tahan jugok...nanti aku tunjuk gambor...

hisyamrahman said...

bereh die...