Tuesday 7 July 2009

Jom Shopping Kat Blog Aku...hehehe

Assalamualaikum....
Rasanya lama dah tak berblog...kalau nak ikutkan byk citer nak postingkan tapi taktau lah sejak dah start tambah keje ni...makin takde masa rasanya nak berblog....kalau dulu dalam kul 12 or 1pg baru rasa nak tido...tapi skang, kul 10mlm dah mula tido....maklum ler keje baru tu start kul 6pg...alhamdulillah rezeki jgn ditolak....abih keje 2jam kat tempat baru...sambung lak kat keje biasa...kul 9-5ptg or biasanya lajak ke 6ptg...balik2 jer..mandi2, solat, makan2...tgk2 jam dah kul 10....kena tido...sok nak bgn 5.30pg lak nak gi keje....tu lah rutin aku skang...nak berblogpun tak sempat rasanya....hehhe...hari minggu lak sibuk nak buat menda lain lagi....jln2 ke...berbelanja ke....carboot ke....mcm2 lagi lah.....hehehe...

Rasanya wife aku lak yg berjaya mencuri masa untuk berblog....blog dia sentiasa update....hhehe...sampaikan sempat buat satu lagi blog baru....tujuan aku menulis posting ni nak perkenalkan pada member2, pengunjung2 blog aku ke satu blog baru aku ngan wife aku..(padahal wife aku yg susah payah create blog tu..,aku tumpang sekaki jer..) http://barudanlama.blogspot.com/ click jer situ....or blh jugak klik kat tepi kiri dibawah My Link tu....korang nanti akan dibawa ke satu alam yg belum penah korang alami...hahahaha....

"Sebelum ni saya hanya menerima tempahan daripada rakan2 yang dikenali dan di forum sahaja. Sekarang baru terpanggil untuk mempromosikan barangan-barangan ini samada baru mahupun terpakai ini di dalam blog.Silakan masuk dan jenguk2 rumah BaruDanLama ni... jika ada sebarang pertanyaan mahupun berminat menempah dan membeli barangan yang di paparkan sila hubungi barudanlama09@yahoo.com ataupun tinggalkan pertanyaan di chat box.Bayaran bolehlah di lakukan melalui Maybank2U.Terima Kasih"- barudanlama blogspot

jupemungdenung:......Yang jauh kita dekatkan...yg dekat kita mesrakan...yg mesra kita serasi2kan.....Sila2 kan lah.....hehehe

3 comments:

Tulisan Dari Manjung said...

seronoknya dapat pergi tempat orang kan.....he..he....senang2 masuklah blog aku... http://tercipta.blogspot.com/

MrsNor said...

waaa ini sudah bagus.Ada blog jual brg pulak.

madier said...

Tulisan dr Manjung:pjg bebeno nama...hehehe...seronok sekejap je...lps tu rasa dok tempat sendiri lg syok...hehehe

MrsNor:hehehe..sile key masuk blog jualan kawe...mano hok keney tu cepat2 order...hehehe