Sunday 24 January 2010

Jumpe Dnan Ngan Sukimang....

Assalamualaikum....

Wahhh...rasa lama dah tak update blog...memang lama pun....last update tahun lepas...ni dah masuk tahun 2010....dah nak abih pun bulan January....sibuk bebenor rasanya...nipun taktau nak mula berblog dgn citer mende untuk tahun ni....tapi setelah difikir2....kebetulan hari tu ada balik Malaya sat....so, sebagai permulaan, baik citer skit pasal Malaya...hehehe..

Masa balik hari tu....ada lah jumpe mamat hansome 2 ketul ni....hehehe...yang sebelah aku tu Danny aka Adnan...taktau ler camne dia boleh dpt nama Danny tu.....kena tanya dia ler...harap2 dia dapat citer kot kat blog dia (http://pangsenam.blogspot.com) ...hehehe...dia ni member aku sejak UUM lagi....satu blok, satu Batch, satu PALAPES, satu tempat keje dulu....

Sebelah Danny tu pulak, Sukimang....member satu tempat keje jugok dulu....skang ni aku peminat Blog dia..hahaha....best kalau baca blog dia, gaya tulisan, gaya olahan blog dia memang best dibaca....kalau tak caya try korang bukak blog dia (http://jankaulu.blogspot.com), peghhhh....syok ooo...nak2 masa dia bercerita pasal aku...hahahaha...takde lah..memang betul..blog dia ni memang besttt....

Masa ni aku ngan Ira nak balik JB, setelah pusing2 Terengganu, Pahang...singgah sat kat Muadzam, jumpe diaorg...ada sorang lagi sebenarnya, McZue...tapi dia jual mahal skit, tak sempat nak bergambar...(gurau jer Zue)..diaorg ni seme pensyarah kat UNITEN....moga diaorg happy2 selalu...nanti lain kali jupe lagi..insyaallah...

1 comment:

danny said...

bakpe aku nok tido tu? hehehe