Tuesday 6 October 2009

Cokdang&Teh:Terima Kasih Daun Keladi.....

Assalamualaikum.....
Lepas raya rasanya byk tul terima barang dari Msia....Mak Mentua antar 2 kotak besar...satu dapat seblm raya, dan satu lagi dapat sehari selepas raya...tu pasal ler masa majlis raya hari tu pakai snowcap jer..songkok raya sampai esoknya....huhuhu....

Dalam seminggu lepas raya pulak sampai lagi 2 kotak....satu dari cokdang...sape tak kenal...org besar Shahputra....hehehe...hari tu aku wat lawak ngan dia (saje taktik sebenarnya) suh antar kopok....ropenya dia antar betul2..(alhamdulillah..hehehe..), cayalah cokdang....buat susah payah jer....hehehe...byk jugak aku dapat dari cokdang ni....kopok tu dah pastilah...mcm2 jenis kopok ada...pegghhh...pastu kuih sikit, ada ikan bilis....tq bro...

Satu lagi kotak aku dapat dari Ex-Shahputra jugak....Teh (Fatihah) nama dia....member baik wife aku....tak sia2 aku bagi alamat kat korang yer....hahaha....tq Teh..

Macam2 ada dalam kotak Teh ni....dodol, kopok, kerepek sagu, serunding dan mcm2 lagi....kad raya pun ada..siap bagi duit raya lagi tu....tuk aku ngan ira...dan yg paling best ada suratkhabar TEGANUKITA edisi Ogos lagi (gambar bawah)....nanti aku baca sampai abih....aku nak ucapkan terima kasih byk2 lah kat korang seme....terima kasih daun keladi.....

Tak lupa jugak pada Denan ngan McZue yg tak penah miss antar kad raya kat aku....dah 3 tahun berturut2 dah aku dapat kad raya dari korang.....memang seronok...Terima kasih.....

1 comment:

Anonymous said...

i like your blogger