Wednesday 7 October 2009

Mat Ghop Datang Birm....

Assalamualaikum.....3hb October hari tu aku antar wife aku kat MSD, ada perjumpaan dgn VC dia...kebetulan lak pada hari yg sama, Ghopran buat lawatan sambil bekerja ke UK....Ghopran ni dari Moscow, Russia atas urusan keje...peghh, mantap member aku ni...berjalan ajer keje nye....nak wat camne, dah keje dia kena bjln sajer...best...best...

So, aku buat ler janji nak jumpa kat MSD, pagi tu jumpa sat ngan Mat Ghop sblm dia gi ronda2 London....pastu ajak dia lepak umah aku kat Birm....bila lagi nak ajak dia jln kat umah...dia setuju jer....terima kasih ler Ghop kerana sudi singgah umah hamba yg hina ni...hahaha...maklum ler jadual dia padat....

Pagi esoknya aku tak sempat jugak nak rancang mana nak bawak Ghop ni....maklum ler masa singkat sangat....so aku bwk jelah kat tempat2 biasa kat Birm ni...bawak gi Aston U, pastu gi amik2 gambar kat Villa Park sudah semestinya....pastu bawak gi Carboot....katanya nak cari barang murah...hehehe...

Habis jer ronda carboot, seperti yg dijanji, antar dia kat umah kawan dia kat Oxford....katanya kawan dia akan antar dia balik London, nak gi Stamford Bridge katanya, nak tgk suasana game Chelsea vs Liverpool....at least dapat gak aku kenal ngan orang Oxford ni..nanti bila nak gi jalan2 belah sini, blh ler nompang tido...hehehe..gitu ler adat kat sini....oklah Mat Ghop....selamat ronda2 dan selamat pulang ke Malaysia...nanti kalau nak dtg lagi, bgtau jer....lepak umah aku lama skit....hehehe...

2 comments:

hisyamrahman said...

aku pun terkejut gak gu nengok tulisan mat ghop tak berenti jalang. dia buat mende le nie gu? mung jangan lupa bawak aku jalang kalu aku gi jugak denung....

madier said...

hahaha..tulah...dia jaga student JPA kot...duk main mengantor student ke luar jer...hehehe..mung bila nok mari weiii...aku ok jer nok bwk mung jalang...takut mung lbh cekap dr aku...hahaha