Friday 8 August 2008

Antara Lin Dan Ngan Jasni......

Venue: National Indoor Arena(NIA), Birmingham
Tarikh: 8 Mac 2008
Peristiwa: All England 2008
SALAM....
Salam...cuba perhatikan betul2 gambar poster kat atas ni...hehehe..mesti seme kenal kan..?pemain Badminton Lelaki No 1 Dunia...sape lagi..Lin Dan from China....tgk poster pun jadi lah....

Jangan betulkan komputer anda...rasa2nya cam kenal jer mamat yg duk sebelah Lin Dan tu....hehehe..aku ler tu...ni masa nak gi tgk semi final All England bulan Mac ari tu...

Aku:..err..are u Lin Dan?
Lin Dan:..yess..
Aku:.can we take a photo together..?
Lin Dan:..ooo, sure...
Aku:..thanks..

Lepas aku ngan ira amik gambar ngan Lin Dan ni..kamipun nak gi lah beli tiket semi...kira gamble gak ni...pastu aku terpandang sorang mamat ni...tgh nak isap rokok..cam penah aku tgk..tapi di mana yer...?

Aku:..eerrrr...assalamualaikum?..
:..wsalam...
Aku: emmm(sambil jeling pas pemberita yg dipakai kat leher)..
:..tgk badminton ke?
Aku:..ha.ah..baru nak gi beli tiket..harap2 ada lah...oklah..gi dulu...assalamualaikum...
:.wsalam...


Hahaaha...Jasni Shafie rupanya..alah..pgulas sukan tu...tak glamor sgt kot...aku kenal muka dia,tapi tak ingat nama...tgk kat pas dia baru ingat balik...hehehe...lupalah pulak nak amik gambar ngan dia...hehehe..agak2 apa dia rasa eikk??

6 comments:

Anonymous said...

cis!... bergambar ngan Lin Dan! tu player no 1 dunia tu. mu bergambar masa dia berada di no 1 tuh!, masa dia top form. hahaha...

errrr... mu ada gak posting pada 080808 yek. aku tak berkesempatan, just tulis dalam ruangan borak jer.

Jankaulu said...

maaf ya aku tak kenal pun madi, he he he.

madier said...

pangsenam=saje simpan untuk 080808 nan..ni pung mung ler yg ingatkan dlm blog mung tu..hahaha..

jankaulu=no wonder mung dok kenal suki...hehehe...camne present paper?dok sabo nok baca kisoh mung ni...hehehe...pas ni doh biase ler..takdok ketor lutut doh...

Eja said...

pangs6...tp gmbr d ngn lin dan tu bln march.. bkn 080808 pun..

Anonymous said...

boleh tahan gak tingginya lin dan ni ye..., kat olimpik ni, kalau chong wei berjaya kalahkan lin dan ni kat final... kayo la chong wei... jutawan gitu. PAKCIK KAYO!!!

madier said...

eja..takpe gambo bln Mac..janji post 080808...nanti ada ler gambo 080808....hehhe

nan..dapat pingat emas..dapat 1 juta ke?pakcik kayo...tu skit je(kata najib)..hehhee