Wednesday 29 October 2008

Adibah....tgk2 ler....Graco Booster & Car Seat...hehehe

Salammm.....Sebenarnya sejak Adibah tanya pasal booster ngan car seat ni,dan Eila(first customer..hehehe)pun kirim booster...terfikir gak aku,baik aku letak jer kat dlm blog ni...hehehe...sebagai panduan..mana tau kot2 ada org lain lagi yg berkenan....kata mereka gak...booster ngan car seat ni mahal kat Malaysia (nak2 jenama Graco)...akupun kira ye ler kot pasal aku pun taktau sgt pasal benda2 ni...2 gambar kat atas tu dipanggil Booster...untuk kanak2 antara umur 3th - 7th...harganya kira2 dlm rm80 ke rm110...



Car Seat...

Car Seat...

3 gambar kat atas ni lak Car Seat...car seat ni untuk kegunaan kanak2 setahun ke 3th..harga car seat kira mahal ler skit kalau nak banding ngan booster...anggaran harga yg leh aku buat ialah antara...rm300 ke rm550 mengikut keadaan...

Baby Car Seat..


2 gambar atas ni lak ialah Baby Car Seat..untuk kegunaan pada sape2 yg ada baby yg baru lahir...anggaran harga lebih kurang cam car seat jer..antara rm300 ke rm500..


Sebenarnya penggunaan benda2 ni kat sini sgt meluas...sebab diaorg bikin undang2 daaa....anak2 naik keta mesti ada benda alah ni....so,pada Dibah tu..tgk2 ler mana berkenan...tu aku tunjuk antaranya ajer...dan pada mereka yg berminatpun blh ler bgtau kalau nak kirim....nak yg mahal lagi pun ada....

3 comments:

hisyamrahman said...

die...aku dgr hp denung murah..

madier said...

nanti aku citer...heheeh...

mung nok hok mana?mung survey hg kat msia..nanti aku survey hg kat sini..blh ler nak compare....

adiossss

Fauziah said...

boleh kirim booster? pos ke malaysia ke?