Thursday 16 October 2008

Shipping to First Customer

Assalamualaikum.......


Hari tu ada aku postingkan pasal pinggan mangkuk Royal Albert dan barangan piuter Queen Anne...ngatkan takde org berminat dah..senyap jer...tup2,masa bulan pose ari tu adalah sorang masuk blog aku tanya pasal Queen Anne....nak kirim katanya....akupun ok ajer...berehhh sokmo...heheheh


Segala urusan order-mengorder ni aku serahkan kat wife aku jer....hehehe..mulanya dia nak kirim 3 barang Queen Anne jer ngan satu Booster anak dia....tapi memandangkan kotak yg ditempah untuk shipping masih byk yg kosong...kalau tak penuh nanti rugi...byr sama jer...so,dia mintak ler order dari kawan2....dapat ler jugak penuhkan satu kotak besar saiz 30in x 10in x 10in...


Kat gambar atas tu...booster untuk anak dia...beli baru lagi...graco jenamanya...taktau lah,katanya kalau beli baru kat Msia,mahal giler...katanya harga yg aku beli ni separuh lebih murah dari harga kat Msia(dah convert kot RM),kira berbaloi lah....booster dan car seat memang murah kat sini sebab semua mereka yg ada anak kena guna benda alah ni...dah jadi undang2...anak2 mesti duk atas booster or car seat kalau naik kereta....kalau tak, kena saman....

Ni plak gambar kotak yg aku tempah dari shippingtomalaysia.com, kotak paling besar...harganya kira ikut saiz..kotak paling besar 29pound dan yg kecil dalam 24pound..ni bkn harga kotak tu,ni caj shipping....bila siap penuh jer kotak..boleh lah call,nanti diaorg dtg amik kat umah kita....


Siap untuk dihantar ke Malaysia...kira berbaloi lah kalau pakai cara ni...jimat skit...tempah satu kotak...pakat ramai2....tongtong...yg lemahnya kalau guna cara ni...barang lambat skit nak sampai..maklum ler..guna kapal...makan masa 2bln jugak kot nak sampai...kalau ada sape nak kirim barang tu leh lah aku usahakan...hehehhe..insyaallah kalau takde aral....

14 comments:

Anonymous said...

berehhhh... jom ramai2 beli pinggan!!!

hisyamrahman said...

nak jugak....

hisyamrahman said...

wehhhh...link aku x de pung

Anonymous said...

kita beraya dengan pinggan baru taun depan...

madier said...

pangpang:peh kelasss raya tahun depan nan....raya haji ler....hehhee

cokdang:hehehe..lupa nak manage..aku masuk pangsenam...dr pangsenam baru masuk ko punya link..hehehehe...sebab pangsenam seme ada...

Mc Zue said...

d.. aku memang berminat.. macam ynga ku cakap ari tu..boleh ooder lagi tak ?

madier said...

nak order anytime zue...tapi make sure untuk satu kotak..tak kisah ler kotak besar ke kecik....sebab nanti rugi kotak tak penuh...

kalau pakai air post..mahal sgt...tapi kalu ko tak kisah,aku ok jer...

kotak kecik 24pound,besar 29pound...hehehe

madier said...

ZUE..tapi kalau ko nak pos ko punya je..aku bereh jer...

Anonymous said...

bila manager madier bersuara:
sape2 nak kirim tu jenguk2 le link queen anne..pastu bgtau le mana yg berkenan...

Zue --> mung nak order Old Country Roses ke? tak sure ada dok offer 50pound / set tuh... sebab ari tu member ada gi..dia kata hok murah tak dok.. mahal skit ler.. kadang2 ada hok loose (jual per pieces)..ginilah..mung email je ke irayusof@yahoo.com.. senang kita bincang through email...nak borak offtopic pun senang...ekekekekekeke...

hisyamrahman said...

guane nok tgk sample wehhhhh

Anonymous said...

gi sini

http://jupemungdenung.blogspot.com/2008/06/pinggan-oh-pinggan.html

madier said...

tul tu nan..terima kasih...hehehe

cokdang..mung klik kat bulan jun punya posting...situ adalah dia punya citer pasal pinggan dan queen anne...

hisyamrahman said...

berehhhhhhhhhhh

Shipping to Malaysia - Crown Ace UK said...

Kalau nak shipping to Malaysa, bolehlah guna http://www.crownaceuk.com

Boleh order online kotak dan kami buat shipment sebulan sekali.

Lawat website dulu baru tahu tarikh dan harga setiap tempahan.