Wednesday 6 May 2009

Posting Ke-100.....Harapnya Blh Sampai ke 200...

Assalamualaikum.....

Malasnya nak update blog....rasanya dah hampir sebulan tak update...last citer pasal Scotland...tu pun lum abih lagi...hehehe...taktau lah, blh maintain ke tak blog aku ni......kalau nak ikutkan byk citer nak masukkan....tapi.....masa jugak ler aku salah kan kali ni...hehehehe...takde masa....

Takpelah...aku gagahkan jugak untuk first entry bulan May ni....posting ke 100....wahh...dah 100 dah posting aku...dah nak setahun aku berblog....aku start berblog dalam bulan Jun 2008....blog aku byk citer pasal kisah aku sejak duk UK selama hampir 2 tahun ni...kiranya catatan perjalanan aku kat perantauan lah ni....

Kepada yg selalu, jarang2, kadang2 dan akan singgah kat blog aku dan bagi komen2 tu, aku ucapkan terima kasih byk2.....teruskan jenguk blog aku....teruskan bagi komen, kritikan dan sebagainya....

Oklah.....pas ni maybe nak sambung entry Scotland.....salammmmmmm.....

2 comments:

Jankaulu said...

sambung, jangan tak sambung!

donno said...

sambung, jangan tak sambung