Saturday 12 July 2008

Tengok Bumbung Pun Jadi Lerrrr.....

Dlm petak hitam tu umah sewa aku kat UK....27,Teall Road...cari dalam google map...by satelite..oklah tu...yg kat bulatan tu patutnya keta aku..tapi masa ni aku taktau aku gi mana....masa diaorg amik gambar ni,aku takde kat umah kot...hahaha...saje..boring2...seme tempat aku nak tgk...terutamanya tempat2 kat Malaysia...not bad...blh lepas rindu...tapi gambar tu dari atas ler...
Hahaha..ni pulak gambar Taman Wira, Batu Pahat....dalam bulatan tu..umah aku ler tu...nampak bumbung pun jadi ler...pe kabar ler umah aku tu skarang...dah setahun tinggal...bagi sewa kat Ecah and friend...jaga elok2 umah aku tu Cah....aku ada gak cari gambar satelite Kolej Shahputra,Pekan..Kuantan...teringat sejarah dulu2...tapi tak clear sgt ler....hehehe...

Best jugak navigate google map ni..leh tgk kampung halaman.....hehehe...

3 comments:

danny said...

adek aku ada gak amik gambar kampung aku kat google tp lum letak lagi kat blog. Nanti akan letak gak. hehehehe

Ksp pekan dah jadi ibu pejabat polis dah. Sudah kaler biru putih. Nanti balik pekan aku amik gambar, kasi semua org tengok nostalgia dahulu. hehehehe

Mc Zue said...

sedih pulak bila tgk pasal teringat pekan ni.. maklumlah banyak gilos kenangan kat sana... nan kalau boleh ko masukkan juga cd yg ko buat tu... heheeh

madier said...

Danny..letak ler..hehehe..tapi ko byk lagi citer yg leh letak...letak skali ibu pej polis kat pekan tu...noltagia siott...

Zue...kenangan terindah ker??...