Saturday 8 November 2008

Durian Ngan Budu Pun Ada Kat Sini...

Assalamualaikum dan salam sejahtera......
Ni nama dia Wing Yip...kedai jual barang2 grocery...cina punya....kat UK ni ada 4 cawangan Wing Yip...satu kat Manchester,2 kat London dan satu kat tempat aku (Birmingham)...rasa aku cawangan2 Wing Yip ni ada kat tempat2 ramai orang Asia kot...

Kat sini byk barang yg penuhi selera Malaysia..tu pasal ramai Malaysian gi shopping kat sini..at least seminggu or 2 minggu skali...kat sini ler aku beli barang2 dari Malaysia cam kicap Adabi...sos chili Maggi...Maggi mee...Kaya...belacan...budu....sayur2...santan kelapa...cam2 lagi ler....kalau teringin nak makan durian tu...dtg jugak ke sini...durian dari Burma....heheheh...tapi biasalah..harga cam bedil...mahal giler..tapi aku biasa beli yg siap packing...murah skit...kalau yg sebijik2 tu memang mahal ler......

Biasa ler Cina ni eik...mana2 pun ada jer diaorg ni....Melayupun patut jadi cam depa...blh jer idup kat mana2 pun...tapi biasalah..dah ramai...cam paki ler jugak...dapat ler diaorg support sesama diaorg....Wing Yip ni kalau hari sabtu ngan ahad...elakkan ler pegi..sebab ramai geng2 peniaga dtg borong brg kat sini....sesakk...

3 comments:

hisyamrahman said...

pergh...mung dptlagimkn budu die...tahniah utkmung...aku ingatmung dah putus asa doh nak carik budu...

buka jugakla seleramung die...

madier said...

hehehe..blh ler..tapi budu dia dok sama ngan budu msia...hehehe..

Mc Zue said...

mu kena cari budu cap ketereh baru bestttt...perghhhh