Thursday 18 September 2008

Kad Raya Dah Sampai....

Salam...kad raya pertama aku dapat tahun ni....yg pastinya ni je kat raya untuk aku tahun ni kot..hahaha...ingat jugok korang kat aku ye....
Seperti tahun lepas jugak la...yg aku dapat dari kawan2 tempat keje dulu..Kolej Shahputra....siap ada kim duit RM1 lagi tu...hehehehe....
Cantik jugak kad raya ni...siap ada nama seme staff Shahputra kat kad ni...aku cari gak nama aku,kot2 ada...rupanya Ex KSP tak masuk senarai eik...hehehe...
Terima kasih byk2 terutama untuk Dnan,McZue,Lipie,K.Anom,Eja,Kak Z,Ustaz Madi dan lain2...tahun ni aku tak dpt nak balas kat korang...takde org jual kad raya kat sini tahun ni....

Dalam kad raya tu ada lak terselit borang pos laju ni...ni masa nak antar buah2 tu ke?takpelah..lain kali blh antar..hahaha...nak jugak tuuu...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua.....Thanks bebyk dari aku ngan Ira....

2 comments:

danny said...

duit raya tu mekzue punya. dia selit situ... hehehe

aku pos hari sabtu minggu lepas (13hb), RM2 je stem. Tahun lepas RM2.50. Tak tau kenapa tahun ni muroh pulok. Sampai sbelum raya, kira ok lah. hehehe...

madier said...

hahaaha...best jugak dapat kad raya dr kekawan ni...heheehe...tapi nampak gayanya takleh nak bls ler kot...takde kad raya kat sini...takde jual lah plak..tahun lepas ada gak jual....taktau ngape...