Wednesday 24 September 2008

"Selamat Hari Lebaran....Mina Aidil Wa Faizin"


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua yg mengenali aku....yg lawati blog aku....buat seluruh family aku...Rosli dan Kak Ha,Roslan dan Kak Elly,Roslina dan Abg Mie,Rosliza dan Junaidi...buat seme anak saudara aku....

Buat Mak dan Ayah Mentua...Ipar duai...Angah,Marini,Adam...Uda,Idah,Ipah,Achik dan family,Ucu dan family...buat kawan2 semua...mohon maaf zahir dan batin kalau aku ada buat salah dan silap...nampak or tak nampak....

Nampaknya kali kedua aku ngan Ira beraya jauh dari Malaysia...sedih jugak bila dengar Takbir raya..syahdu woooo....tambah lak bila dengar lagu P.Ramlee (Dendang Perantau)..leleh wa cakap lu....tapi nak wat camne...tabahkan hati demi perjuangan yg belum selesai....hehehe...

"Dalam dingin subuh..hatiku terusik....
kenang nasib diri di rantauan..."
"Bergema takbir raya..menitis air mata...."

6 comments:

danny said...

assalamualaikum

selamat hari raya aidilfitri dari aku sekeluarga. Maaf atas segala kesalahan sepanjang kita kenal. Halalkan segala makan minum. Maklumlah kita pernah duk serumah, seopis, seplatun dan seblok.

Eja said...

selamat hari raya maaf zahir batin buat madi n ira di perantauan...

madier said...

Nan...sama2 lah kita nan...hari raya jemput ler dtg umah..hehehe

eja...maaf byk2 kalu ada silap...

Mc Zue said...

selamt hari raya madier.. berbahagia la di perantauan.. salam buat kak ira...

hisyamrahman said...

selamat hari raya di..dari aku, sallie, ameer dan afeeq...jangan gi beraya umah tok paderi lak...depa tak raya...selamat hari raya...maaf zahir dan batin di...jangan mu lengung lak tepi pintu dengar lagu dendang perantau...hehehhe...tgk site aku se lagi di...www.flickr.com/photos/hisyamrahman

madier said...

wah..cokdang...sakan cuti ye..honeymoon kali ke 2 ke?..hehehe..selamat hari raya...kim salam seme...nak dtg sini royak ler....

mczue..sama2 ler kiter...maaf bebyk...