Thursday 4 December 2008

Jalan2 Usha Barang.....J32

Assalamualaikum.....29 Nov 08, Sabtu...ada lah gi jalan2 window shopping skit...nama tempat ni Junction 32...Outlet Shopping Village...tempat ni aku tahu dari member jugak....dia cakap ada barang murah2...sale giler2...biasalah tu...nak murah ajer....hehehe...


Sebenarnya,seblm dtg sini,aku gi Stoke dulu...silap beli pinggan yg org kirim...so kena tukar ler...dari Stoke,terus jer J32....aku dtg sini 2 family......tiba sini dlm kul 1 tghari kot....apalagi,mula kan misi ler....


Banyak gak outlet2 kat sini...ada Nike, Clarks, Madhouse, Reebok, M&S dan macam2 lagi ler.....kiranya besar jugak ler...sale pun giler2..maklum ler,dah nak masuk Disember....kiranya depa ni nak sambut Krismas ler tu...tu pasal kedai2 wat sales sakan...biasanya sales yg paling hebat kat sini pada Boxing Day...tu pasal ler nak usha dulu harga sekarang ni...hehehe....nanti masa Boxing Day blh ler agak2 harganya.....kira buat perkiraan ler ni.....

Yang.....kita nak jln2 jer ke nak beli2 brg gak ni....?

Tapi kalau aku cakap balik tangan kosong tu kira bohong la....ada lah jugak beli2 skit....rugi kalau tak beli...hehehe...kedai tutup kul 6ptg..dan kami antara org di'halau' oleh penjaga pintu Junction 32 pada hari tu....dgn kata2 yg telah dialih bahasa..."Oiii...tak reti2 nak balik ke?"..hehehe..


Nota: Gambar tak colour tu sumbangan member yg pegi sekali ler...thanks Mate..maklum ler,kamera aku jenis lama punya...tak leh nak snap dlm kabus2 ni....hehehe....mcm nak kena cari SLR jugak ni.....hahaha

2 comments:

hisyamrahman said...

carik bro..carik

madier said...

nanti leh masuk kelab ko kan?hahaha