Monday 8 December 2008

Jumpe Gedik Kat Kota London..Bijok2...

Assalamualaikum.....6 Dis 2008...Sabtu,dgr berita dari Dnan ngan Ustaz Madi...Imad ngan kawan dtg London untuk present Poster...so,hari awal2 pagi Sabtu,dlm kul 620pg,terus drive ke London,Imad duk kat Hotel Royal Cambridge....aku ngan wife sampai tpt Imad dlm kul 830pg.....diaorg ni seme dah abih present dah....dlm perancangan nak jumpa Imad ngan Airin....pastu nak bawak gi jalan2 kot.....kononnya....(cam ler aku ni expert sgt pasal London ni...)
Disebabkan oleh beberapa faktor,antaranya,jalan jam,postcode pun tak prepare,kesuntukkan masa,so,last2 skali aku yg ikut depa gi ronda2 London....first2 skali depa gi Oxford Street...bab kata cokdang...syurga membeli belah....sempat masuk Primark jer....borong sakan depa ni....
Lepas shopping kat Primark,terus je gi jalan2 amik gambar kat sekitar London....kami gi amik gambar kat Area Big Ben(jam besar tu),House of Parliment,London Eye,London Bridge,London Tower......dll....
Last skali kami naik cruise kat Sungai Thames, London.....Flight Imad dalam kul 10mlm....kami sampai semula kat hotel dlm kul 415ptg..hajat nak makan dulu kat situ seblm depa naik Cab ke Airport...tapi memandangkan Cab dan kawan2 lain dah tunggu lama,so,terpaksalah diaorg bertolak dulu ke Airport...tinggal ler Airin sorang2...aku ngan wife makan2 ngan Airin jer lah...sebab lepas ni,nak antar Airin kat umah member dia kat Essex....


p.s...pada Imad aka Gedik...sory ler kalau buat ko dlm dilemma..hahaha..kalu dtg lagi,bgtau ler...blh kirim rokok...hhaha....kita gi jln2 Birmingham ler pulak..kalau ada umur dan rezeki...bijok..bijok...

9 comments:

Anonymous said...

apa yang bijok bijok?

madier said...

hehehe...nan,bijok2 tu ayat member gedik...dia org ganu jugok....lawok giler...hehehe...kira bijok tu ganti "kelas" ler...amik gambar lawak skit...oooo..bijok ah...hahaha...

Anonymous said...

gitu ke? hehehe bijok2

hisyamrahman said...

hahahaha...die...jgn kata mung nak kirim rokok...aku nak kirim pun dia tak royak nak gi london

KOYAN said...

imad nih wat keje..semua bersungguh2...sampai amik gambo pun muka sungguh2 gak..bagus la sahabat nih....

madier said...

cokdang..tu lah pasal...atas flight baru royak...tupun dr sms denan..maybe dia takdok contact aku kot....kalu dok blh kirim rokok ngan keropok...hahaha..mung jgn wat gitu ler...nok mari kabor...hahha

koyan...hahhaa...bijok...nampok benor bersungguh nya...

Anonymous said...

dia kol aku pung kat klia dah. kol pun suh kabo ke madi aku nok ke london katenye

madier said...

oklah tu nan...dapat gak jupe dia..jln2..hehehe....ni rasa nak jln2 ngan Mr Danny/Donno lak...bila tu?hahaha...insyaallah..

Capt Imad said...

cheh, cokdang. ngutuk aku..

ustz madi..serius tu sebab mikir ke duit..takdok doh.. he he he