Sunday 1 March 2009

Aku Dan Bayang-Bayang....

Assalamualaikum....bukan takde citer nak posting...byk sebenarnya...tapi maybe takde idea, takde masa...hhaha...senang citer,malas kot sejak dua 3 minggu ni....citer2 dr Austria pun lum abih lagi nak syer...hehe..bukan citer sgt pun...byk gambar jer (salah satu sebab lambat post, upload gambarpun berjam2)....biasanya blog org lain banyak citer dr gambar....blog aku ni terbalik ler pulak....gambar byk dr citer...."blog aku, ikut suka aku ler.."hahaha..takpe ler...citer melalui gambarpun ok gak.....

Gambar ni abik masa tunggu bas nak balik hotel selepas tamat sessi lawatan kat Crystal World....nanti aku citer pasal Crystal World ni pada next2 posting...hehehe...saje boring2...nak amik gambar dinding tu sebenarnya....kebetulan matahari memancar baik punya....kebetulan lagi, masa snap tu ada org lalu,jauh sebenarnya tapi byg2 diaorg nampak ler kat dinding tu...aku snap lagi...ada org lalu lagi...tensen tul...last2 dapat idea....amik jelah byg2 aku lak....hehehe....so, tu lah yg terhasil....hehehe...ngarut-ngarut...hahaha..

4 comments:

hisyamrahman said...

idea yang menarik...kalu mung buat silhouette lagi comel be...

Jankaulu said...

ada kelainan, lucu pulak, he he he.

aku dan bayang-bayang...

madier said...

cokdang...mung slalu wi kat aku pkataan pelik2 pasal kamera....silhouette tu mende pulok?hok ari tu pun tgh slow2 kayuh ni...ehehehe...lain ler mung hok bise doh...hahaha

jan...mesti kena lain skit...hehehe...byk pengertian aku ngan byg2 tu....bkn anjing ngan byg2....hehehe

Anonymous said...

lawo...lawo...