Tuesday 12 October 2010

Jersey dah ada...Tiket pun dah sampai....

Assalamualaikum...penantian yg memang lama...huhuhu...balik keje tadi, lebih kurang kul 6ptg sampai umah, nampak kat lantai ada surat kecik berwarna putih....dah agak dah ni..mesti tiket bola yg aku beli online ari tu....yessss...betul ler....terus bukak, amik gambar, masuk blog, masuk FB....canang seluruh Malaya dan UK....kuikuikui....bukan senang ooo nak dapatkan tiket nak masuk Anfield ni....hampir 3 th stgh aku tunggu....skang ni baru dapat....macam2 usaha aku buat, punya lah nak masuk tgk kelab pojaan aku main....akhirrrrnyaaa......kalau nak ikutkan, prestasi semasa kelab aku ni merundum jer....tu pasal ler senang dpt beli tiket ni kot...kelab dah kurang duit rasanya...hehehe...takpe lah..janji aku dpt masuk Anfield, insyaallah....

Game kali ni antara Liverpool lwn Blackburn.....at Anfield 24 Oct ni, kick off kul 3 ptg...aku g bawak member, so, aku dah blh rancang2 serba sedikit perjalanan ke sana ni....kul brape nak bertolak, nak naik keta ke naik train?kalau naik keta nak parking kat mana....tempat aku (Birmingham) nak g Liverpool ni agak2 dalam 1jam stgh jugak kalau naik keta....takpelah camne pun..akan aku usahakan....insyaallah, Anfield..kita jumpa 24 Oct ni....

No comments: