Thursday 7 October 2010

Tiba2 jer pandai masak Lasagna...


Assalamualaikum.....selamat hari raya, hehehehe.....dah bersarang ropenya blog aku ni....berbulan tak update...hehehe...MALASSnya...huhuhu....masa kena tag ngan pangsenam dulu, aku ada cakap sekarang aku suka makan pasta bake or lasagna wife aku(tiba2 jer pandai wat benda alah ni..)....so, ni ler rupe bentuk Lasagna yg wife aku buat...heheehe...gambar ni diambik masa Angah (adik ipar) datang buka pose kat sini ari tu....benda ni kalau makan masa panas....perghhh....best oooooo.....

Lasagna ni mcm dah jadi masakan yg wajib bila aku wat makan2 kat sini, jemput jiran2 ke, kawan jauh dtg ke, ari tu family wife aku dtg pun buat benda ni gak....hehehe...so pas ni blh ler korang try wat benda ni...budak2 pun suka makan...sedapppp....

5 comments:

danny said...

resepi? nak wat gak ni

Jankaulu said...

pernah makan kat kedai dekat sogo dulu, mahal tapi sedap...

madier said...

Nan...tu dia, aku dah post resepi lasagna...kuikuikui
Suki....lain kali wat sendiri jer...murah dan sedapp...hehhee

Ecah said...

aku nak yg ira buat....hahahahha

madier said...

cah...kena tunggu ler...hehehe