Monday 25 October 2010

Opening Soon....Jamie's Italian

Assalamualaikum....sabtu lepas, gi jalan2 city centre...nak g market, cari OCR org kirim...lepas dah settle beli OCR kat market, aku pun nak gi ler ke Bull Ring, tiba2 wife aku tunjukkan sesuatu...dari jauh nampak sign board opening soon...wow....

Jamie's Italian nak bukak kat Birmingham.... perghh... beh..beh...bukan apa, aku minat sgt mamat Jamie Oliver ni...sempoi jer...best tgk rancangan masakan dia...antara yg glamor apa lagi kalau bukan Naked Chef...pastu Oliver Twist, Jamie School Dinner, Jamie Kitchen, Jamie Great Italian Escape dan yg terbaru Jamie Food Revolution....rancangan dia ni bukan rancangan masakan semata-mata....lain dari yg lain..hehehe....

Lepas amik gambar serba sedikit, aku jenguk2 lah jugak kat dlm tu mana tau kalau2 ada mamat tu kat dlm, blh aku amik gambar..hehehe...balik jer umah, terus je google bila tarikh grand opening kat Birmingham ni....google cakap dlm bln October, so, bln October tinggal seminggu lagi...so, aku agak2 dlm hujung minggu ni je lah...biasanya hari minggu, sabtu or ahad....so, hujung minggu ni, nak gi tinjau sekejap...mana tau, kut2 ada...tu pun kalau aku tak keje hari tu...apa2 pun keje lebih penting...huhuhu...

No comments: