Thursday 19 June 2008

Alum Rock, Saltley

Ni lah pekan tempat tinggal aku...
Macam kat Bollywood jer...

Pakistan ramai woooo...

Nak citer skit tempat tinggal aku kat UK ni...aku duk kat Teall Road,Alum Rock,Birmingham...mcm tak caya jer...masa mula2 sampai dulu..dlm hati duk fikir...aku ni dah sampai UK ke...atau flight aku tersalah pegi tempat lain...yelah,macam salah landing gi Pakistan jer...korang tgklah...tempat aku ni penuh ngan Pakistan...kira2 95% Pakistan duk sini....penuh ngan gang dia jer...rumah yg aku sewa tu pun Pakistan punya...takpelah no...janji aku ada tempat tinggal..sewapun kira blh lah...
Tapi satu jer yg best duk kat kawasan Paki ni...nak cari makanan halal senang...tu yg penting pada aku...nak makan kebabpun blh...sekarang favourite aku kebab ikan (masala fish in nan)...roti nan lerrr...orang ingat dah duk UK ni,makanan pun bertukar dr makan nasi ke makan roti..takdelah...Alhamdulillah..kat tempat aku ni,semua blh dapat...ikan bilis ngan keropok ikan jer yg payah nak dapat..yg lain seme ada....
Oklah tuuuu....


No comments: