Thursday 12 June 2008

assalamualaikum......

Salam seme....

selamat datang ke blog aku...ni seme the nan punya pasallah ni...teruja gak tgk kawan2 xksp ada blog masing2...tapi macam best je kalu ada blog sendiri...blh lepas2kan perasaan yg berbuku dihati kot....or mungkin sebagai tempat peralihan masalah idup di bumi orang kot....pe2 pun terima kasih daun keladi lah wat the nan kerana cetuskan peralihan ni...

harap2 pd yg singgah kat blog aku ni,blhlah kiranya memberi idea,pendapat,kritikan yg dpt kita kembangkan dan kongsi bersama....insyaallah...

moga satu hari kita jupemungdenung...

4 comments:

danny said...

tahniah!!!

Mu bole belajar ngan membe2 lain gak. Aku ni pun budak baru belajar. Customize utk edit paparan kiri mu. New post utk edit paparan kanan mu.

Nak isi jam? Laman borak? Mu klik kat clocklink.com, pastu mu pilih la bentuk jam yag mu nak and copy je dia punya html scrip or java scrip. Pastu kat blog mu, mu pi kat customize, pilih add new element dan pilih la yang html punya. Paste kat situ... dapat la jam.

laman borak pun sama, just copy html scrip or java scrip kat http://www.cbox.ws/

Selamat mencoba.

Mohd Amli bin Abdullah @ Baharum said...

TAHNIAH!!! TAHNIAH!! HARAP DPT TERUSKAN!! SKRG DAH MAIN GOLF BALIK YE...NANTI D6 TEMAN KO KAT SANA...HEH HEH HEH

Mc Zue said...

wahhhhh.... makin hebat la mu d... congrate... ini la ynag dikatakan mencari ilmu sampai ke negara cina.. walaupun duduk UK tetap gak belaja ngan org malaysia..hehhehe..aku kagum..kagum...

madier said...

The Nan...terima kasih..nanti aku suh bini aku fahamkan ape yg ko ajar tu..hahaha..skang ni wife aku yg ajar skit pasal wat blog ni...tapi diapun taktau sgt..maybe dah lupa kot..dia suh rujuk kat ko jer....

meli..makasih,hrp dapt bg idea or komen yg membina...nak kutuk2pun ok..janji it's fun..

mczue..jealous gak korang seme ada blog...aku nak wat jugak...dnan ajar aku dr jauh tuu....bravo...lavakutu...